FAQ - často kladené otázky

 

FAQ – často kladené otázky

 

Jak si vybrat správnou velikost bot?

Pokud si nevíte vybrat správnou velikost, v detailu produktu naleznete „velikostní tabulku“, kde najdete všechny důležité informace. Při jakémkoli problému neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku, která Vám ochotně poradí.

Jak dlouho trvá doručení mé objednávky?

Zboží, které má označení „skladem“ expedujeme ihned do 24 hodin kurýrem. Zboží s označením „externí sklad“ bude doručeno na Vaši adresu nejpozději do 10 pracovních dnů.

Kolik stojí poštovné a balné?

U nás za poštovné a balné neplatíte při nákupu nad 800 Czk. V opačném případě je poštovné 100 Czk s DPH.

Jak mohu zaplatit?

Přijímáme platby na dobírku, převodem na účet, nebo plabbou na pobočce. Snažíme se vyhovět všem.

Boty mi nesedí, můžu vrátit zakoupenou obuv?

Samozřejmě, stačí když vyplníte reklamační formulář, který najdete na naší stránce a vyplněný ho pošlete emailem na naši adresu (info@topanky.cz). Na formuláři uveďte co chcete se zakoupeným zbožím udělat – vrátit, vyměnit nebo reklamovat. Následně Vás budeme telefonicky kontaktovat a kurýrem Vám zakoupené boty vyměníme, samozřejmě bezplatně.

Co když nebudete mít všechno zboží z mé objednávky skladem?

V zájmu co nejrychlejšího dodání nás můžete požádat o rozdělení objednávky, to znamená, že zboží skladem ihned expedujeme a zboží na externím skladě Vám dopošleme. Nebojte se poštovné znovu neplatíte, je ZDARMA.